Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie 1(2)/2006 - NAKŁAD WYCZERPANY

S. Wilmańska-Sosnowska, Lojalność konsumencka – wyznacznik konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa J. Zrobek, Internetowe narzędzia badań marketingowych

I. Witczak, Konsument we współczesnym otoczeniu rynkowym

K. Stopczyńska, Komunikacja marketingowa w dobie globalizacji M. Kalińska Kula, Rola marketingu skierowanego do kobiet w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy J. Twardowski, Nowoczesne źródła finansowania małych firm w Polsce E. Stawasz, R. Lisowska, K. Szymańska, Perspektywy rozwoju innowacyjności i przedsiębiorczości na terenach słabo zurbanizowanych województwa łódzkiego J. Patorska, Wpływ autostrady A2 na możliwości rozwoju aglomeracji łódzkiej T. Zalega, Polski rynek pracy na tle Unii Europejskiej

A. Fajczak-Kowalska, Command and Control jako jeden z nowoczesnych systemów zarządzania w firmie na przykładzie policji

E. Miłkowska, Podstawy ogłoszenia upadłości a sytuacja majątkowa i finansowa upadających przedsiębiorstw P. Oleksiak, Systemy wynagradzania w zakładowych układach zbiorowych pracy w sektorze przedsiębiorstw – wyniki badań J. Mesjasz, Cienie sukcesu zawodowego menedżerów z Polski i Czech B. Plawgo, Zachowanie małych i średnich przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji, (recenzja E. Stawasz) R. Lisowska, J. Ropęga, Znaczenie szkoleń z zakresu uruchomienia działalności gospodarczej w procesie aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych J. A. Kowalski, Konkurencyjność a wzrost i rozwój gospodarczy oraz dobrobyt D. Kałuża, J. Damińska, Zastosowanie metod pośrednich do „zmierzenia” rozmiarów nielegalnego zatrudnienia w Polsce